စနစ္တက်ဖြံ႕ၿဖိဳးရန္ လိုအပ္လာေသာ အြန္လိုင္းဂိမ္းေရစီး

လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ စားပြဲ ထုိးေလး ေမာင္ရဲကိုတစ္ေယာက္ က်ပ္ ၁၀,၀၀၀ တန္ အက်ႌတစ္စံုဝယ္ရန္ ျပင္ဆင္ေနသည္။ ယမန္ေန႔က လည္း က်ပ္ ၂၀,၀၀၀ တန္တစ္စံု ဝယ္ယူထားၿပီးျဖစ္သည္။

သို႔ေသာ္ သူဝယ္ခဲ့သည့္ ဝတ္ စံုမ်ားကို သူဝတ္ဆင္ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရွိ သည္မဟုတ္ပါ။ ထိုဝတ္စံုမ်ားက သူကစားေနက် Mobile Legend (ML) ဂိမ္းထဲမွ ဇာတ္ေကာင္ ကယ္ရီ (Karrie) ဝတ္ဖို႔ ဝတ္စံုမ်ား သာ ျဖစ္သည္။

မႏၲေလးၿမိဳ႕၏ လူစည္ကား ေသာ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္တစ္ခု တြင္ အလုပ္လုပ္ေနၿပီး လစာ က်ပ္ ၆၀,၀၀၀ ေက်ာ္သာရသည့္ ေမာင္ရဲကို (အသက္ ၁၂ႏွစ္) ဝတ္ ဆင္ထားသည္ကေတာ့ နဂါးပ်ံ လက္ဖက္ေျခာက္ အမွတ္တံဆိပ္ လက္တို တီရွပ္တစ္ထည္သာျဖစ္ သည္။

‘‘အဲဒီေကာင္ (Karrie) ကို ေဆာ့ရတာ ကြၽန္ေတာ္ အရမ္း ႀကိဳက္တယ္။ ေနာက္ဆံုး ပါဝါသံုး လိုက္ရင္ ပစ္တာ အရမ္းျမန္တယ္၊ မိုက္လည္းမိုက္တယ္’’ဟု ေမာင္ရဲ ကိုက အားတက္သေရာေျပာ သည္။

ေမာင္ရဲကိုသည္ ၎၏ဇာတိ ေရႊဘိုနယ္ဘက္တြင္ မိဘမ်ား အဆင္မေျပေသာေၾကာင့္ မႏၲေလးရွိ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္တြင္ စားပြဲ ထိုးလာေရာက္လုပ္ကိုင္ေနသူျဖစ္ ၿပီး ရရွိသည့္ လစာကို သံုးလတစ္ ႀကိမ္ခန္႔ မိဘမ်ားထံ ျပန္ပို႔ေပးေန သည္။

သို႔ေသာ္ သူႏွစ္သက္သည့္ ဂိမ္းထဲမွ ဇာတ္ေကာင္ (Hero) ကို အမ်ားႏွင့္မတူသည့္ ဝတ္စံု (Skin) တစ္ခု ဝတ္ဆင္ေပးၿပီး ဂိမ္းကစား သည့္အခါ ရြယ္တူကေလးမ်ားကို ႂကြား၀ါႏုိင္ရန္ ၎ရရွိေသာ လစာ၏ ထက္ဝက္ခန္႔အသံုးျပဳေနသည္။

‘‘သူ႔ကို မဝယ္ဖို႔ ဝိုင္းေျပာ တယ္။ ေျပာလို႔မရဘူး။ ကြၽန္ေတာ္ တုိ႔လည္း အဲဒီလိုမ်ိဳး လိုခ်င္တာ ေပါ့။ ဒါေပမဲ့ မဝယ္ႏိုင္ပါဘူး။ ႏွေျမာစရာႀကီး’’ဟု ေမာင္ရဲကို၏ သူငယ္ခ်င္းစားပြဲထိုးတစ္ဦးက မွတ္ခ်က္ေပးသည္။

တန္ဖိုးနည္း စမတ္ဖုန္းမ်ား ႏွင့္ ဆင္းမ္ကတ္မ်ား လူတန္းစား မေရြး ကိုင္တြယ္အသံုးျပဳလာသည္ မွာ ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုပင္ မျပည့္ ေသးသည့္ ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ e-Sport ဂိမ္း အမ်ိဳးအစားျဖစ္ သည့္ Mobile Legend ဂိမ္းသည္ ၂၀၁၇ ႏွစ္ဆန္းပိုင္းကစ၍ လူငယ္ မ်ားအၾကား ေရပန္းစားလာၿပီး တစ္ႏွစ္ေက်ာ္အတြင္း ယင္းဂိမ္း ကစားသူ တစ္သန္းေက်ာ္ရွိလာ ၿပီျဖစ္သည္။

စမတ္ဖုန္းျဖင့္ Mobile Legend (ML) ဂိမ္းကစားသူ လူ ငယ္မ်ားအၾကားတြင္ ေမာင္ရဲကို ကဲ့သုိ႔ပင္ မိမိဝင္ေငြ၏ မနည္းလွ ေသာ ပမာဏကို ဂိမ္းအတြက္ အသံုးျပဳေနသူမ်ား တျဖည္းျဖည္း ျမင့္တက္လာေနသည္။

Counter-Strike, Dota 2 အစရွိသည့္ လူႀကိဳက္မ်ားသည့္ e-Sport ဂိမ္းမ်ားရွိေသာ္လည္း ကြန္ပ်ဴတာျဖင့္သာ ေဆာ့ကစား ႏုိင္သျဖင့္ အားလပ္ခ်ိန္ရွိပါက ေနရာမေရြး ဖုန္းေပၚမွ ေဆာ့ကစားႏုိင္သည့္ ML ဂိမ္းသည္ လတ္ တေလာ လူႀကိဳက္အမ်ားဆံုးျဖစ္ ေနသည္။

Mobile Legend ဂိမ္းသည္ တစ္ဖက္လွ်င္ လူငါးဦးႏႈန္းျဖင့္ မိမိ တို႔ႏွစ္သက္ေသာ Hero (ဇာတ္ေကာင္)မ်ားကို ေရြးခ်ယ္ကာ ၿပိဳင္ပြဲတစ္ပြဲလွ်င္ လူ ၁၀ ဦး ယွဥ္ၿပိဳင္ ေဆာ့ကစားရသည့္ အြန္လိုင္းအ ေျချပဳဂိမ္းတစ္မ်ိဳးျဖစ္သည္။

ဂိမ္းကစားသူမ်ားသည္ ေဖ့စ္ ဘြတ္ခ္ (သို႔မဟုတ္) gmail ကဲ့သို႔ အေကာင့္မ်ားျဖင့္ မိမိတို႔၏ ဂိမ္း အေကာင့္မ်ားကို ခ်ိတ္ဆက္ထား ရန္ လိုအပ္သည္။

ဂိမ္းကစားသူမ်ားအေနျဖင့္ မိမိတို႔၏ ဇာတ္ေကာင္မ်ားကို အ မ်ားႏွင့္မတူသည့္ ဝတ္စံုမ်ား ဝတ္ ဆင္ေပးကာ ေဆာ့ကစားႏုိင္ရန္ ဂိမ္းကုမၸဏီမွ ေရာင္းခ်ေပးေသာ ဝတ္စံု (Skin) ဝယ္ယူႏုိင္မည့္ စိန္ တံုးမ်ားကို ေငြေၾကးအကုန္အက် ခံဝယ္ယူကာ ေဆာ့ကစားေနျခင္း ျဖစ္သည္။

ဂိမ္းေဆာ့ရာတြင္ ေငြေၾကး သံုးစြဲ၍ ကစားျခင္းကို ယခင္က ေငြတတ္ႏုိင္သည့္ လူငယ္မ်ားသာ ျပဳလုပ္ေလ့ရွိေသာ္လည္း ၂၀၁၇ ႏွစ္ကုန္ပိုင္းကစ၍ အလြယ္တကူ ဝယ္ယူရရွိလာႏိုင္သျဖင့္ ေငြေၾကးမတတ္ႏိုင္ေသာ္လည္း ဝင္ေငြအ နည္းငယ္ရွိသည့္လူငယ္မ်ားပါ ေငြစု၍ ဂိမ္းအတြက္သံုးလာၾကသည္။

ဂိမ္းအတြက္ စိန္တံုးမ်ားကို ကိုယ္တိုင္ ဝယ္ယူလိုသူမ်ားအ တြက္ Ok$, Wave Money စရွိ သည့္ ေငြေပးေခ်ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား မွ ဝယ္ယူႏုိင္ရန္ ဝန္ေဆာင္မႈေပး ေနသည္။

ထုိ႔အျပင္ ဆက္သြယ္ေရး ေအာ္ပေရတာမ်ားႏွင့္ ဝန္ေဆာင္ မႈကုမၸဏီအခ်ိဳ႕ ပူးေပါင္းကာ ဖုန္းဘီလ္ျဖင့္ ဝယ္ယူႏုိင္သည့္ Codashop အမည္ျဖင့္ ဝက္ဘ္ ဆိုက္တစ္ခုလည္း ဖြင့္လွစ္ထား သည္။

ML ဂိမ္းအတြက္ စိန္တံုးမ်ား ေရာင္းခ်ေပးေနသည့္ မခင္ရတနာ ေဌးက ‘‘အရင္က Google Play Gift Card နဲ႔ပဲရတယ္။ အဲဒီတုန္း က ေဈးႀကီးေပးဝယ္ရတယ္။ အခု Codashop ကေန ဖုန္းဘီလ္နဲ႔ရ တယ္။ အဲဒီမွာ လူေတြရဲ႕ သေဘာ သဘာဝအရ ေဈးသက္သာတာ  ကို ရွာလာၾကတယ္။ တစ္ဆင့္ခံ ေရာင္းေပးသူေတြဆီမွာ ေဈးသက္ သာေတာ့ ပိုဝယ္လာၾကတယ္’’ဟု ေျပာသည္။

လက္ရိွတြင္ ML ဂိမ္း စိန္တံုး ေရာင္းခ်ေပးေနသူတစ္ဦးလွ်င္ ပ်မ္းမွ်အေနျဖင့္ တစ္လလွ်င္ အ နည္းဆံုးလူ ၆၀၀ မွ ၁,၀၀၀ ခန္႔ အထိ ေရာင္းခ်ေပးေနရၿပီး အနည္းဆံုး က်ပ္ ၆,၀၀၀ မွ ၁၀၀,၀၀၀ ဖိုးအထိ ေရာင္းခ်ေပးေနသည္။

Mobile Legend ဂိမ္းကို တစ္ႏွစ္ခြဲခန္႔ ကစားေနသည့္ ကိုအုပ္စိုးခန္႔ (အသက္ ၂၂ ႏွစ္) က ‘‘ဦးေလးဆီက မုန္႔ဖိုးေတာင္းၿပီး တစ္သိန္းဖိုးကို Play Store Gift Card နဲ႔ ဂိမ္းထဲက လိုခ်င္တဲ့ဝတ္စံု ေတြ ဝယ္ခဲ့တာပါ။ အဲဒီတုန္းက ေပၚခါစဆိုေတာ့ ခုလို တစ္ဆင့္ခံ ေရာင္းေပးတာေတြ၊ ဖုန္းဘီလ္နဲ႔ ဝယ္လုိ႔ရတာေတြ မရွိေသးဘူး’’ဟု ေျပာသည္။

ေခတ္ေရစီးေၾကာင္းအရ လူ ႀကိဳက္မ်ားလာသျဖင့္ ျပည္တြင္းရွိ ML ကစားသမားမ်ားအခ်င္းခ်င္း စုေဝး၍ အေတြ႕အႀကံဳမ်ား မွ်ေဝ ရန္ ဂိမ္းအတြင္း၌ ဝတ္စံု (Skin) မ်ား၊ (Emblem Set) တိုက္ခိုက္ေရးစြမ္းရည္မ်ား အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္ စိန္တံုးမ်ားေရာင္းခ်၊ ဝယ္ယူျခင္းတုိ႔အတြက္ လူမႈကြန္ရက္မ်ားတြင္ သီးျခားအစုအဖြဲ႕မ်ား ဖြဲ႕စည္းလာၾကသည္။

ျမန္မာႏုိင္ငံ၌ လူသံုးအမ်ား ဆံုး လူမႈကြန္ရက္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္တြင္ လက္ရွိအထိ ML ႏွင့္ပတ္သက္၍ အနည္းဆံုး လူ ၁၀,၀၀၀ ခန္႔မွ၁၀၀,၀၀၀ ခန္႔အထိ ပါဝင္ဖြဲ႕စည္း ထားေသာ (Group) အဖြဲ႕ ၅၀ ခန္႔အထိရွိလာၿပီး ဂိမ္းကစားသူမ်ား ကို စိန္တံုးမ်ား ေရာင္းခ်ေပးေနသူမ်ားသည္ ရာဂဏန္းခန္႔ပင္ရွိလာ ၿပီျဖစ္သည္။


Zurich Mobile Legends Myanmar Cup 2018 Grand Final ကုိ ျမန္မာပလာဇာတြင္ ဇြန္လ ၂၁ ရက္က က်င္းပခဲ့စဥ္ (ဓာတ္ပံု − Zurich Marketing Company)

‘‘သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အဖြဲ႕ ေလးဖြဲ႕ထားတယ္။ အဖြဲ႕ေခါင္း ေဆာင္က ပိုက္ဆံတတ္ႏုိင္ေတာ့ အဖြဲ႕သားေတြကို တစ္လတစ္ခါ မဲေဖာက္ေပးတယ္။ ႀကိဳက္တဲ့ ဝတ္စံု (Skin) ေတာင္းလို႔ရတယ္’’ ဟု ML ဂိမ္း၏ Squad အဖြဲ႕တြင္ ပါဝင္၍ တစ္ႏွစ္ခန္႔ ကစားေန သည့္ အသက္ (၂၅)ႏွစ္အရြယ္ ကိုမိုးႏိုင္က ေျပာသည္။

လူငယ္မ်ားၾကား ေငြေၾကး ပိုမိုသံုးစြဲကာ ဂိမ္းကစားလာေသာ္ လည္း မမွန္ကန္သည့္ ေရာင္းခ် သူအခ်ိဳ႕ေၾကာင့္ ေငြေၾကးဆံုး႐ႈံးမႈ ျပႆနာမ်ား ေပၚေပါက္ေနသည္။ ML ကစားသမားအခ်ိဳ႕၏ ယံုလြယ္မႈကို အသံုးခ်၍ စိန္တံုးေရာင္းခ် ေပးမည္ဆိုကာ အေကာင့္တုမ်ား ျဖင့္ ေငြေၾကးလိမ္လည္မႈမ်ား ျဖစ္ လာျခင္းျဖစ္သည္။

‘‘ကိုယ္မဝယ္ခင္မွာ တကယ္ ေရာင္းတာ ဟုတ္၊ မဟုတ္။ အ ေကာင့္အစစ္ ဟုတ္၊ မဟုတ္ အ ခ်ိန္ခဏေပးၿပီး ဝင္ၾကည့္သင့္တာ ကို မၾကည့္ၾကဘူး။ မက္လံုးေတြ ေနာက္သာလိုက္ေနၾကေတာ့ လိမ္ ဖို႔ေခ်ာင္းေနတဲ့ လူလိမ္ေတြအ ႀကိဳက္ျဖစ္ၿပီး ဝယ္တဲ့ေနရာမွာ အ လိမ္ခံၾကရတာ အမ်ားႀကီးျဖစ္လာ တယ္’’ဟု မခင္ရတနာက ဆုိ သည္။

တစ္ႏွစ္ေက်ာ္အတြင္း ေဆာ့ကစားသူ ၁ ဒသမ ၂ သန္းအထိ ရွိလာသျဖင့္ ML ဂိမ္းထုတ္လုပ္ ေသာ တ႐ုတ္အေျခစိုက္ ဂိမ္း ကုမၸဏီ Moonton သည္ ျပည္တြင္း အေျခစိုက္ အဖြဲ႕အစည္းႏွစ္ခုႏွင့္ ပူးေပါင္းကာ ျမန္မာကစားသမား မ်ားအတြက္ ဆုေၾကးေပးမည့္ ၿပိဳင္ပြဲႏွစ္ခုကိုလည္း ျပဳလုပ္လာၿပီျဖစ္သည္။

ၿပိဳင္ပြဲႏွစ္ခုထဲမွ တစ္ခုကို ျပည္တြင္းရွိ Game Cast Networkျမန္မာအမည္ရွိ အဖြဲ႕အစည္းတစ္ ခုႏွင့္ ပူးေပါင္းျပဳလုပ္မည္ျဖစ္ၿပီး စုစုေပါင္း ဆုေၾကး ကန္ေဒၚလာ ၆,၀၀၀ (က်ပ္ ၈၂ သိန္းေက်ာ္)ခန္႔ ေပးအပ္မည့္ ၿပိဳင္ပြဲျဖစ္ကာ ၿပိဳင္ပြဲကို ဇူလုိင္ ၁ ရက္တြင္ စတင္ ျပဳလုပ္မည္ျဖစ္သည္။ ယင္းၿပိဳင္ပြဲ တြင္ ပါဝင္ယွဥ္ၿပိဳင္ရန္ လူ ၁,၀၀၀ ခန္႔ စာရင္းေပးထားသည္။ 

‘‘ၿပိဳင္ပြဲဝင္ ကစားသမားေတြ ထဲက ေနာက္ဆံုး ခ်န္ပီယံတစ္ သင္းကို အခုဆုေၾကးေငြအျပင္ ျမန္မာႏုိင္ငံကိုယ္စားျပဳအေနနဲ႔ အင္ဒိုနီးရွားမွာလုပ္မယ့္ Mobile Legend (ML) အေရွ႕ေတာင္ အာရွၿပိဳင္ပြဲမွာ ဝင္ၿပိဳင္လုိ႔ရေအာင္ ထပ္ပို႔ေပးမွာပါ’’ဟု Game Cast Network ျမန္မာ၏ အႀကီးတန္း တာဝန္ခံ ကိုစိုးမိုးဦးက ေျပာ ၾကားသည္။

အျခားၿပိဳင္ပြဲတစ္ခုသည္ Zurich အမည္ရွိ ျပည္တြင္းရွိ ဝန္ေဆာင္မႈကုမၸဏီတစ္ခုႏွင့္ ပူးေပါင္း၍ ျပည္နယ္ႏွင့္ တုိင္း ၁၀ခုမွ ကစားသမားမ်ား ဖိတ္ေခၚကာ ဇြန္လအတြင္း က်င္းပေနၿပီး ဆုေၾကး က်ပ္ ၂၃ သိန္းေပးအပ္သည့္ ၿပိဳင္ပြဲတစ္ခုျဖစ္သည္။ ယင္းၿပိဳင္ပြဲတြင္လည္း လူ ၁,၀၀၀ ခန္႔ ပါဝင္ယွဥ္ၿပိဳင္ခဲ့သည္။

ေငြေၾကးသံုးစြဲကာ ေဆာ့ ကစားသူဦးေရ မ်ားျပားလာေသာ ေၾကာင့္ ေဈးကြက္တစ္ခုသဖြယ္ ျဖစ္လာသည့္ ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ Game ကစားသူ ပိုမ်ားလာေစရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ Moonton မွ က်င္းပေပးျခင္းျဖစ္သည္။

‘‘ခုေနာက္ပိုင္း Trend တစ္ခု အေနနဲ႔ ကစားသူအမ်ားအျပားရွိ လာတာေၾကာင့္ ၿပိဳင္ပြဲႀကီးေတြ ေတာင္ရွိလာၿပီဆုိေတာ့ e-Sport လမ္းေၾကာင္းေတြ စေပါက္လာ တာေပါ့’’ဟု Mobile Legend Myanmar တြင္ ဂိမ္းဇာတ္ေကာင္ လမ္းၫႊန္ေရးသားသူ  ကိုလင္း ထက္ေအာင္ (The Fox) က ေျပာ သည္။ ယခုျပဳလုပ္ေသာ ၿပိဳင္ပြဲမ်ား မွတစ္ဆင့္ e-Sport သည္ အား ကစားတစ္ခုအေနျဖင့္ ေရပန္းစား လာၿပီး ႏုိင္ငံတကာကဲ့သို႔ ဝင္ေငြ အမ်ားအျပားရရွိသည့္ ၿပိဳင္ပြဲမ်ား က်င္းပလာႏုိင္ရန္ လူငယ္မ်ားက ေမွ်ာ္လင့္ေနေၾကာင္း ကိုစိုးမိုးဦးက ေျပာသည္။

‘‘ကိုရီးယားလို ႏုိင္ငံမ်ိဳးမွာ ဒီ e-Sport ကို စီးပြားေရးတစ္ခု အေနနဲ႔ လုပ္ေနၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ဆီမွာလည္း လုပ္ေပးႏုိင္ရင္ ဂိမ္း ကို ႐ူးသြပ္တဲ့လူငယ္ေတြအတြက္ အခြင့္အလမ္းတစ္ခုရတာေပါ့’’ဟု ၎က အႀကံျပဳသည္။

ႏုိင္ငံတကာတြင္ ၂၀၁၅ က စ၍ e-Sport ကို အားကစားတစ္ ခုအေနျဖင့္ က်င္းပေပးေနသည့္ ဂိမ္းအမ်ိဳးအစား ၁၀၀ ခန္႔ရွိၿပီး ႏွစ္စဥ္ ကန္ေဒၚလာ သန္းႏွင့္ခ်ီ ေသာ ဆုေၾကးေငြမ်ား ေပးအပ္ေနကာ စီးပြားေရးတစ္ခုအေနျဖင့္ က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ ေဆာင္ရြက္ ေနသည္။

ႏုိင္ငံတကာ e-Sport ဂိမ္း ဝက္ဘ္ဆိုက္မ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ား အရ ၂၀၁၅ တြင္ e-Sport ဂိမ္း မ်ားမွ ၿပိဳင္ပြဲဝင္ ကစားသမားမ်ား အား ဆုေၾကးေငြ ကန္ေဒၚလာ ၅၁ သန္းေက်ာ္၊ ၂၀၁၆ တြင္ ကန္ေဒၚ လာ ၇၃ သန္းေက်ာ္၊ ၂၀၁၇ တြင္ ၇၈ သန္းေက်ာ္အထိ အသီးသီးခ်ီး ျမႇင့္ခဲ့ေၾကာင္း ေဖာ္ျပထားသည္။

မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ လက္ရွိအ ေျခအေနအရ e-Sport ဂိမ္းမ်ား ျဖစ္သည့္ Counter-Strike, Dota 2, Mobile Legend, PUBG အစရွိသည့္ ဂိမ္းမ်ားကို လူငယ္မ်ားအၾကား ေငြေၾကးသံုးစြဲကာ ေဆာ့ကစားမႈမ်ားလာသျဖင့္ ေဈးကြက္တစ္ခုအေနျဖင့္ စနစ္တက် ဖြံ႕ၿဖိဳးလာေစေရး လမ္းၫႊန္ေပးရန္ လိုအပ္လာေၾကာင္း ဦးဥကၠာေက်ာ္ က ေျပာသည္။

‘‘သူတုိ႔ေတြရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ ေလးေတြ ေမးၿပီးေတာ့ အသင္း အဖြဲ႕ေတြနဲ႔ ဂိမ္းဖြံ႕ၿဖိဳးေရးအတြက္ ဘာေတြလုပ္မလဲ၊ ႏုိင္ငံတကာမွာ ဘာေတြ ေဆာင္ရြက္ေနလဲ သိ ေအာင္ စနစ္တက်လုပ္ေပးႏုိင္ရင္ ေတာ့ ပိုေကာင္းလာႏုိင္တာေပါ့’’ ဟု မႏၲေလးတိုင္း ကြန္ပ်ဴတာပညာ ရွင္အသင္းဥကၠ႒ ဦးဥကၠာေက်ာ္ က သံုးသပ္ေျပာၾကားသည္။

ဂိမ္းကုိ အေျခခံသည့္ လုပ္ ငန္းရွင္မ်ားက အနာဂတ္ကို ေမွ်ာ္ လင့္ေနၾကသည့္အခ်ိန္တြင္ MLဂိမ္းကို အ႐ူးအမူးႀကိဳက္ႏွစ္သက္ သည့္ စားပြဲထိုးေလး ေမာင္ရဲကိုအတြက္ေတာ့ သတင္းဆုိးတစ္ခုရွိ ေနသည္။ ဂိမ္းကစားရန္ ခ်ိတ္ဆက္ထားေသာ သူ၏အေကာင့္ကို သူ ငယ္ခ်င္းတစ္ဦးက မွားဖ်က္မိ သျဖင့္ အခ်ိန္ကုန္၊ ေငြကုန္ခံကာ ကစားထားေသာ အေကာင့္ပ်က္ သြားၿပီျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ စားပြဲထိုးေလးက စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ျဖင့္ ေအာက္ပါအတုိင္း ညည္း တြားသည္။

‘‘ဝယ္ထားတာေတြလည္း ပါ သြားၿပီ။ အခုအေကာင့္သစ္နဲ႔ ဝတ္ စံုေတြ ထပ္ဝယ္ဖို႔ လုပ္ေနရတယ္’’